Bun Venit!

Am publicat aici poezii si proze,mai vechi si mai noi...Unele sunt scrise chiar acum 5-6 ani.
Accept comentarii de la toata lumea;cat timp sunt facute cu o oarecare coerenta si ceva bun simt.Va rog chiar sa criticati(constructiv daca se poate) aspectele ce nu va incanta.

Va multumesc,
Irinush

sâmbătă, 26 septembrie 2009

Vino de te amuza!

Vino,Muza ursuza,
Prin lumina difuza,
Fumul gros de tigara,
Abur de bautura amara.

Vino,Muza ursuza,
Saruta cu a ta buza
Fruntea-mi incretita,
Inima-mi incoltita.

Vino,Muza ursuza,
Vino de te amuza!

Vino,Gand nemilos,
Suras putred si ros.
Plans galben coboara
Pe fata-mi murdara.

Vino,Dorinta ascunsa!
Din neant fi smulsa,
Cu gheara-ti cuprinde
Rancedele-mi oseminte.

Vino,Intuneric dulce...
Cu aripa-ti smulge
Inima-mi de piatra,
Amintirea sa razbata.

Vino,Muza ursuza,
Vino de te amuza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu